Przejdź do menu Przejdź do treści

dr hab.Michał Kucia

Adiunkt
1 Maja 47
Budynek: A; pok. 119a
40-228Katowice

Konsultacje:

Konsultacje w sesji

Poniedziałeki 8.00-9.30  (online)  

Konsultacje z 11.03 zostają przeniesione na 12.03 - godz. 8.00-9.30

W celu wygenerowania link Google Meet wymagany jest wcześniejszy kontakt mailowy.

Monday 8.00-9.30  (online)  

Prior email contact is required to generate a Google Meet link. 

 

Specjalizacja naukowo-badawcza

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. Kierownik studiów podyplomowych „Menedżer e-commerce i social media”. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Posiada również doświadczenie w projektowaniu serwisów aukcyjnych.

Ponadto był kierownikiem i wykonawcą w ponad 25 projektach badawczych na rzecz praktyki gospodarczej.

Działalność publikacyjna i zajmowane stanowiska

Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz

Internetu w marketingu, w tym m.in.: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów" (2011), „The retail

trade in Europe – diagnosis and future prespectives” (2015) czy „Wykorzystanie zaangażowania

klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa” (2019). 

Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.

https://scholar.google.pl/citations?user=tUYGGNsAAAAJ&hl=pl

Zainteresowania

Hobby: narciarstwo i żeglarstwo (posiada stopień jachtowego sternika morskiego). Prywatnie tata Franciszka, Leona oraz Zuzanny.

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3