Konsultacje:
Konsultacje studia dzienne i niestacjonarne (forma zdalna)
Semestr letni 2023/2024
poniedziałek godz. 17.10-18.40
Kontakt przez MEET oraz maria.kocot@uekat.pl (po uprzednim ustaleniu spotkania drogą e-mailową)
Dydaktyka (prowadzone przedmioty)
Dr Maria Kocot prowadzi zajęcia z takich przedmiotów jak:
- "E-logistyka",
- "E-firma",
- "Zintegrowana komunikacja w biznesie",
- "ICT w zarządzaniu",
- "ICT w biznesie i administracji publicznej",
- "Audyt zasobów informacyjnych"
- "Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości",
- "Systemy Informatyczne w podmiotach TSL",
- "Systemy informatyczne w transporcie i logistyce",
- "Techniki informatyczne",
- "Technologie informacyjne"
- "Zarządzanie Innowacjami",
- "Strategie rozwoju e-Firm",
- "Fundusze Unijne",
- "Zarządzanie projektami",
- "Podejście procesowe i analiza ryzyka",
- "Nadzór i monitorowanie procesów".
Publikacje
- M.Kocot, Prosument - konsument aktywny w sieci na rynku e-usług, 2020 - w druku
- M.Kocot, Wykorzystanie narzędzi internetowych w budowaniu e-wizerunku przedsiębiorstwa, 2020 - w druku
- M.Kocot, E-konsumenci jako twórcy innowacji w erze przemysłu 4.0, 2020 - w druku
- E-commerce a kryzys gospodarczy w okresie trwania pandemii COVID-19, Wyd. EBER (Entrepreneurial Business and Economics Review) UE Kraków, 2020 - w druku
- M. Kocot, Outsourcing jako współczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem i nowoczesny trend gospodarki XXI wieku, Wyd. Politechniki Lubelskiej, Lublin 2017, nr 4, cz. 1, vol. 18, s. 13-26.
- M. Kocot, Czynnik ludzki jako strategiczny zasób w aspekcie powodzenia przedsięwzięcia outsourcingowego w przedsiębiorstwie, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2016, s. 56-75.
- M. Kocot, Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa, Wyd. Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, 2013, s. 57-65.
- M. Kocot, D. Kocot, Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych, Wyd. wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec 2011, s. 69-87.
- Maria Kocot, D. Kocot, Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu,Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zeszyt 2/2011, Oficyna Wydawnicza Humanitas, Sosnowiec 2011, s. 53-63.
- Maria Kocot | Targi jako skuteczna forma promocji | Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. ,,Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu", nr 1/2006, s. 99-107.
- Maria Kocot | Tradycyjne i współczesne teorie wymiany międzynarodowej | De Doctrina Europea, Roczniki Instytutu Europeistyki. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Sosnowiec 2007, s. 89-97.
- Maria Kocot | Marketing polskiego produktu turystycznego w warunkach integracji europejskiej | Zeszyty metodyczno - naukowe. Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, Katowice 2005, s. 235-248.
Zainteresowania
Dr Maria Kocot specjalizuje się w tematyce:
- zarządzanie i jakość;
- e-konsument,
- e-handel,
- outsourcing IT;
- prosumpcja internetowa,
- zastosowania Internetu we współczesnej gospodarce;
- prowadzenie handlu w Internecie,
- reklama i kreowanie wizerunku w Internecie;
- informatyczne wspomaganie procesów biznesowych;
- informatyczne wspomagania administracji publicznej;
- systemy zarządzania wiedzą;
- adaptacja IT do potrzeb organizacji;
- zarządzanie projektami informatycznymi;
- gospodarka elektroniczna i e-biznes;
- kreatywna organizacja i społeczeństwo informacyjne.
Dołącz do nas